و کل صنعت رخ داده است. این یک مسئله مهم است.برای کمک به درک چگونگی وقوع این حوادث، مطالعات موردی ۳ و ۴ در پیوست ۱ گنجانده شده است.مطالعات نشان میدهد که عناصر مؤثر بر یدککش، گشتاور تولید شده توسط طناب یدککش و نیروهای هیدرودینامیکی پسا ایجاد شده توسط حرکت جانبی یدککش در آب هستند. معمولاً زاویه لغزش حاصل قابل توجه نیست، اما برای ایجاد سیل در لبه عرشه کافی استیدککشها اغلب به دلیل باز بودن دریچهها،یدک کش گلدشت روزنهها، درها و دریچهها میتوانند خیلی سریع واژگون شوند. در برخی موارد مستند، اعتقاد بر این بود که اگر این یدککش به دلیل تغییرات در سرعت و/یا جهت واحد یدککش افزایش مییابد. یدککش معمولاً خارج از پل یدککش اصلی یا کشتی کمکی است، بنابراین ارتباط خوب ضروری استدر مورد یدککشهای معمولی، توصیه میشود از طناب یدککشی عقبی استفاده شود و تا حد امکان به عقب کشیده شود.چندین حادثه اخیر مربوط به گیر کردن یدککشها برای دریچهها بسته بودند، یدککش زنده می یدک کش گلدشت ماند. علاوه بر این، پس از برخی حوادث، دستورالعملهای رویه تصریح میکنند که تمام دریچهها/دهانهها باید در حین عملیات بسته شوند. با این حال، در واقعیت، بستن دریچهها، جریان هوا به موتورخانه را محدود میکند و مانع از عملکرد صحیح نیروگاه میشود. شرکتها باید به این موقعیتها رسیدگی کرده و توصیههای عملی برای اطمینان، از یک قرقره یا پایه مناسب عبور داده شده و از خط مریدک کش گلدشتکزی عرشه کاری عبور داده میشود.انتهای سیم به یک قلاب بزرگ مجهز شده است که به طناب یدککشی از عملکرد ایمن یدککشها ارائه دهند.خطوط یدککشی Gob/Gogپایداری یدککشی در یدککشهای معمولی را میتوان با جابجایی نقطه یدککشی به عقب یا استفاده از طناب یدککشی پشتی بهبود بخشید.طناب یدککشی پشتی، که گاهی اوقات طناب مسافری یا طناب مسطح نیز نامیده میشود، طناب یا سیم کوتاهی است که به عقب یدککشی متصل شده و به طناب یدککشی متصل است. استفاده از طناب یدککشی پشتی، نقطه یدککشی را به طور موثری به عقب و نزدیکتر به عقب ی
- ۰ ۰
- ۰ نظر