یک فیکسچر به صفحه دستگاه تست کشش متصل است و سیستم کشش به فیکسچر محکم شده است دستگاه تست طوری تنظیم شده است که بار را با سرعت کم به مجموعه کشش اعمال کند. این تنظیمات برای تشخیص سریع هرگونه حرکت افقی بیش از حد قلاب کشش (که خطر لغزش گوی از پانچ نیرو-محور را به همراه دارد) بسیار مهم است تا فرآیند آزمایش فوراً متوقف شود.مقایسه جابجاییهای برداری در هر دو جهت برای یک گوی قلاب تکی و یک گوی قلابی در یک مجموعه کشش تفاوتهایی را نشان میدهد. نسبت بالاتر یدککش نجف آباد جابجایی افقی به عمودی برای گوی قلاب تکی نشان میدهد که پیچش تیر تمایل به کاهش جابجایی عمودی گوی به میزان بیشتر یا کمتر دارد.مقدار جابجایی موضوع تمرکز این مقاله است.دو سناریو مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است: یکی برای کل مجموعه کشش و برای یک قلاب کشش، مهمترین جزء سیستم. ساختار مجموعه یدککشی در نظر گرفته شد که در داخل فلنج بیرونی آن تعبیه شده است. سپس نیرویی معادل کیلونیوتن به صورت افقی به سم یدککش نجف آباد ت وسیله نقلیه در مرکز کره قلاب یدککش اعمال شد و ترمزگیری وسیله نقلیه و مجموعه تریلر را شبیهسازی کرد. نتایج آزمایششرح مفصل روش آزمایش موارد زیر را ذکر میکنیماندازهگیریهای تجربی شامل آزمایش کل سیستم یدککشی از یک طرف و قلاب یدککشی روی تراکتور از طرف دیگر، شبیهسازی ترمزگیری وسیله نقلیه با تریلر و تبدیل این نیروی اعمال یدککش نجف آباد شده به نیروی فشاری روی تراکتور بود. تراکتور پیشرفته ظرفیت بار 100 تن را داشت و برای آزمایشها به اندازه کافی دقیق بود.هدف از اندازهگیریهای تجربی، اطمینان از این بود که نمونههای قلاب یدککشی میتوانند نیرویی حداقل ۷۵۰۰ نیوتن را تحمل کنند. این مقدار با محاسبهی این موضوع به دست آمد که وقتی وسیلهی نقلیهای با تریلر به شدت ترمز میشود، تریلر تمایل دارد وسیلهی نقلیه را به جلو هل دهد.آزمایشها روی قلابهای یدککشی ساخته شده از مواد مختلف انجام شد و هر کدام به صورت جداگانه آزمایش شدند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر